Kawan-kawan Comel Saya

Friday, July 4, 2014

SET RAMADHAN SHAKLEE

Assalamualaikum...

Syukur Alhamdulillah, hari ni Sabtu 5 Julai 2014 bersamaan 7 Ramadhan 1435 H  bermakna dah 7 hari kita semua berpuasa pada tahun ini. Sekejap je kan rase? Pejam celik pejam celik dah 7 hari dah kita berpuasa, Alhamdulillah.

Alhamdulillah puasa tahun ini adalah puasa yg pertama untuk anak bujangku Muhammad Adeeb Zafran untuk belajar berpuasa. Sepanjang 7 hari puasa ni, Adeeb berjaya puasa sekerat hari selama 6 hari dan 1 hari puasa penuh.. Kira ok laa tu kan? Merenget nak buka tu memang ada, cuma telinga ni buat-buat tak dengar je, keras kan hati...hihi...

Sempena Ramadhan ni, saya amat mengesyorkan korang semua cuba set Ramadhan Shaklee ni. Ade 3 produk iaitu ESP, Meal Shakes & Performance Drink.

                       
                                            SET RAMADHAN SHAKLEE


Shaklee menawarkan set istimewa sempena Ramadhan iaitu dikenal jugak sebagai Shaklee Mighty 3 Germ program. Set ni sesuai di ambil semasa bersahur untuk membekalkan tenaga berpanjangan sepanjang berpuasa. Dan yang bestnya ibu yang menyusu (breastfeeding) & yang tengah mengandung pun boleh ambil set Mighty Germ ni sepanjang berpuasa.

Set ni amatlaa sesuai untuk semua peringkat umur, kanak-kanak (Meal shakes), dewasa & juga warga emas. Orang yang tengah berdiet pun amat sesuai ambik set ni.

Ok, jom kita tengok satu-persatu mengenai produk yang terdapat dalam set ni pulak. Set ni mengandungi Meal Shakes, ESP & juga Performance Drink. Meal Shakes & ESP mempunyai perasa Vanilla yang sangat lazat, berkrim di sukai ramai..hehe.. Yang penting kedua-duanya amat berkhasiat untuk tubuh kita kerana ia mengandungi 9 Asid Amino yang lengkap untuk keperluan tubuh & mampu membekalkan tenaga berpanjangan serta mengawal rasa lapar semasa kita sedang berpuasa.

Performance Drink (PD) pula berperanan membantu mengekalkan kandungan air dalam badan kita & mengimbangi kandungan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehidrasi. Hmm..sesuai dengan cuaca negara kita sekarang ni yang mengalami cuaca yang tak menentu yang dikenali sebagai EL-NINO.

PD merupakan minuman kegemaran para atlit. Apa yang bestnya PD ni u olls? PD ni mempunyai rase oren, yang penting ia bebas gula & tanpa perasa & pewarna tiruan. Anda bole minum PD ni begitu saja atau pun di campur bersama Meal Shakes & ESP. Performance Drink merupakan produk pilihan para ibu yang menyusu kerana banyak tenaga & bendalir badan yang dikeluarkan semasa proses menyusu.

Nak dapatkan Set Mighty 3 Germ ni? Sila klik sini

Ainiey
sms/ wasaap 017-7032914
fb : Ainiey Ibrahim
Page : Healthy Is Beauty
   

No comments:

Post a Comment