Kawan-kawan Comel Saya

Tuesday, July 8, 2014

KURANGKAN BEBANAN BUAH PINGGANG KITA !

Get Clean Water Pitcher Penapis Air Terbaik Di Malaysia

Adakah anda di luar sana masih tercari-cari sistem penapis air yang terbaik untuk keluarga anda? Ataupun anda pening melihat kualiti air yang dihasilkan oleh penapis rumah anda masih di tahap yang teruk?

Sila baca & lihat artikel yang telah disediakan di bawah untuk anda lebih memahami mengapa kita perlu minum air yang bersih.


Maka dengan itu, kualiti air minuman mempunyai impak secara langsung kepada kesihatan kita. Air memainkan peranan penting dalam banyak fungsi badan, antaranya :

* detoksifikasi
* melincirkan sendi sistem tulang
* menyokong sistem penghadaman
* mengawal atur suhu badan
* menghantar nutrien & oksigen ke sel-sel badan

Hanya dengan meminum air sempurna (H2O) kan memastikan asas kehidupan yang sihat.

Cuba kita bayangkan air yang di minum setiap hari mengandungi bendasing halus, berbau dan masih ada klorin masuk ke esofagus setiap kali kita minum. Segala macam bendasing itu akan masuk ke tubuh kita. Siapakah yang akan tapis atau filter benda alah itu? Dah tentulah buah pinggang kita kan? Itu baru sehari. Kalau hari-hari, bertahun, berpuluh tahun macamana?

Cuba kita bayangkan adakah buah pinggang kita dapat menampung beban ini? Tentulah lama-lama buah pinggang kita akan rosak. Adakah kita sedar kepentingan air bersih selama ini? Justeru itu marilah kita mengurangkan bebanan buah pinggang kita dengan minum air yang bersih setiap hari.


Macamana nak dapat air bersih? Memang tak dinafikan air di Malaysia telah diproses sebelum disalurkan ke rumah penduduk untuk digunakan. Tapi siapa boleh jamin air paip di rumah kita tu betul-betul bersih & tak tercemar.

Terutamanya di kawasan Lembah Klang. Masalah air bersih masih gagal ditangani oleh pihak berkuasa. Masih wujud lagi air berlumpur, kotor, berbau dan sebagainya. Walaupun air itu telah dimasak dengan suhu mendidih sekalipun ia masih tidak dapat menghapuskan pelbagai kekotoran bendasing ini. Kalau tak percaya cuba perhatikan air yang telah di masak dibiarkan selama beberapa jam. Kita akan dapat perhati mendapan kekotoran bendasing terkumpul di dasar jag atau botol.

Justeru itu Shaklee memperkenalkan Get Clean Water Pitcher untuk membantu kita minum air bersih setiap hari. Tak perlu menghabiskan duit beribu-ribu untuk dapatkan water filter. Get Clean Water Pitcher adalah water filter terbaik di Malaysia. Hanya sekadar RM tiga angka di bawah RM 1K kita sudah boleh mendapatkan water filter di rumah kita sekaligus dapat menikmati air yang bersih setiap masa.







Kenapa Saya Memilih Get Clean Water Pitcher Ni?

* Mudah digunakan. Tak perlu bersusah payah pasang ke sinki
* Hanya tuang sahaja air ke dalam jag, dan tak perlu tunggu lama terus air tersebut boleh diminum
* Kualiti air yang jernih dan rasa yang sedap setanding dengan penapis air yang mahal di pasaran.
* Tak perlu susah payah mencuci filter kerana setiap 303 liter (80 gelen) air, hanya perlu tukar filternya sahaja.
* Mudah di bawa ke mana-mana, balik kampung, travel, jalan-jalan, berkelah, dijamin seisi keluarga dapat minum air yang bersih tanpa ragu-ragu. So tak perlu lagi beli air mineral, buang duit & mencemarkan alam sekitar dengan botol-botol air mineral plastik mineral  itu.
* Dan yang paling HARGA MAMPU MILIK! Kini semua orang mampu memiliki penapis air dengan harga yang sangat murah dan tak perlu bersusah payah lagi masak air atau menghabiskan beribu-ribu ringgit semata-mata nak memiliki air yang bersih
* Jimat duit bukan. Yang penting semua dapat manfaatnya. Tiada lagi air karat di rumah, tiada lagi risiko meminum plumbum berat & apa-apa jenis kotoran lain.

Jom Kita Kenal Lebih Dekat Lagi Dengan Get Clean Water Pitcher Shaklee Ni

Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean Water Pitcher menggunakan sebatang blok karbon padu unutk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok karbon yang boleh diisi semula. Jadi kuranglah botol plastik yang perlu di buang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

* Menandingi jenama terkemuka yang lain
* Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium, dan bahan-bahan cemar lain disamping mengekalkan kandungan mineral yang sihat
* Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin
* Sistem penuras Jag air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama
* Yang penting dapat menjaga kesihatan buah pinggang kita

Apa Kelebihan & Keistimewaan Get Clean Water Pitcher ini

* Hanya beberapa sen bagi seliter air
* Air yang lebih sihat dan rasanya enak
*Jag air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras-tidak memerlukan kuasa elektrik
* Ringan dan mudah dibawa ke mana sahaja
* Menjimatkan kos dan tidak perlu di masak
* Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air ( Water Quality Association [WQA] yang ianya berupaya mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain
* Menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Apa Kata Pengguna Get Clean Water Pitcher ni?



Adakah kita semua sedar akan kepentingan air bersih selama ini? Justeru itu, marilah kita mengurangkan bebanan buah pinggang kita dengan minum air yang bersih setiap hari. Wajibkan diri kita untuk minum air yang bersih & ditapis setiap hari. Jadikan Get Clean Water Pitcher Shaklee satu keperluan rasmi di rumah kita. Kita Sihat Keluarga Pun Sihat!

Shopping Get Clean Water Pitcher DI SINI

Pertanyaan, konsultasi tentang produk boleh hubungi saya di :

Ainiey Ibrahim
sms/whatsapp : 017-7032914
Email : nooraini149610@gmail.com
FB : www.facebook.com/nooraini.ibrahim



No comments:

Post a Comment